Sandvikens IF är stolta över att presentera Thomas Lagerlöf som ny huvudtränare för vårt herrlag. 54-åringen, med nästan 300 allsvenska matcher och två SM-guld som spelare och ett SM-guld som tränare i Djurgården på meritlistan, tar över från och med sommaruppehållet.