Onsdagens årsmöte i Sandvikens IF fattade ett historiskt beslut. Medlemmarna röstade igenom motionen om att ändra föreningens officiella födelseår till…
Sandvikens IF är stolta över att presentera Thomas Lagerlöf som ny huvudtränare för vårt herrlag. 54-åringen, med nästan 300 allsvenska matcher och två SM-guld som spelare och ett SM-guld som tränare i Djurgården på meritlistan, tar över från och med sommaruppehållet.
Filip Norell tar över huvudansvaret för Sandvikens IF:s damlag. Filip, som har sju år bakom sig som ledare i föreningen och fyra som spelare, tar nu för första gången över huvudansvaret för ett av våra representationslag.