
Tung förlust efter målfest – segern gled damerna ur händerna
Det såg länge ut som att damerna skulle få jubla över säsongens första seger i Elitettan. Men trots en stark första halvlek och tre rödvita mål på Jernvallen blev det i stället en tung 3–4-förlust mot Husqvarna FF i lördagens hemmamatch.










