Sandvikens IF är stolta över att presentera Thomas Lagerlöf som ny huvudtränare för vårt herrlag. 54-åringen, med nästan 300 allsvenska matcher och två SM-guld som spelare och ett SM-guld som tränare i Djurgården på meritlistan, tar över från och med sommaruppehållet.
Herrarna förlängde sin fina formkurva när bortamötet med Örebro SK slutade 1–1 på Behrn Arena. Därmed är SIF nu obesegrat i fyra raka matcher efter att ha gått in i matchen med tre raka segrar i bagaget.
Vi hälsar Nino Geiger varmt välkommen tillbaka till Sandvikens IF. Mittbacken har varit på lån hos Karlberg i Ettan under våren men kommer vara tillbaka i SIF från och med återstarten efter sommaren.